W przypadku wyjątkowo trudnej sytuacji życiowej, w tym finansowej, istnieje możliwość bezpłatnej porady wstępnej oraz analizy Państwa sprawy.

Profesjonalista, czyli adwokat, daje gwarancję uzyskania wysokiej kwoty odszkodowania i zadośćuczynienia, bowiem stosownie do art. 87 § 1 Kodeksu Postępowania Cywilnego przysługuje mu uprawnienie do bycia pełnomocnikiem procesowym i reprezentacji poszkodowanego w postępowaniu sądowym. Jest to kwestia decydująca o wysokości otrzymywanych kwot przez poszkodowanych, gdyż zakłady ubezpieczeń wprawdzie mają obowiązek same przeprowadzić postępowanie wyjaśniające i likwidacyjne, jednakże wypłacane przez ubezpieczycieli kwoty na rzecz poszkodowanych są często tylko symboliczne, całkowicie nieadekwatne do poniesionej szkody i krzywdy, wielokrotnie niższe niż zasądzane przez Sądy.

Poprzestanie przez osoby poszkodowane na zleceniu sprawy osobie prowadzącej firmę windykacyjną, nieposiadającej uprawnienia do reprezentowania przed Sądami, sprawia, iż poszkodowani często tracą możliwość uzyskania wysokich kwot odszkodowań i zadośćuczynienia. Takie podmioty nie mogą być pełnomocnikami procesowymi, a przede wszystkim nie jest to dla nich opłacalne, ponieważ zarabiają na dużej ilości klientów i nie zależy im na wysokości odszkodowania i zadośćuczynienia, lecz na dużej ilości spraw, od których otrzymują procentowe wynagrodzenie. W takich przypadkach zostaje niewykorzystana droga postępowania sądowego, dająca możliwość uzyskania wysokich kwot.

W sprawach odszkodowawczych Kancelaria świadczy usługi na wszystkich etapach i przed wszystkimi organami. Począwszy od zgłoszenia szkody do reprezentacji w postępowaniu likwidacyjnym prowadzonym przez zakłady ubezpieczeń lub inne podmioty odpowiedzialne, aż do zakończenia sprawy w postępowaniu sądowym i windykacyjnym.

Prowadzimy sprawy o odszkodowania wynikające m.in. z:

• wypadków komunikacyjnych
  • wypadków przy pracy (w tym w rolnictwie)
  • błędów medycznych
  • umów ubezpieczeń